Pro klienty zdravotních pojišťoven
V SIRNATÝCH LÁZNÍCH Ostrožská Nová Ves můžete absolvovat odbornou lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu
Poradíme Vám, jak zažádat u svého lékaře o návrh na lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Požádejte svého lékaře, aby vypsal Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o. na první místo v návrhu na lázeňskou péči.
Možnosti lázeňské péče
Komplexní lázeňská péče (KLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování a celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
- Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
- Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek ve výši 1 300 Kč - více informací.
Příspěvková lázeňská péče (PLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
- Ubytování a stravu si klient hradí sám.
Ambulantní lázeňská péče
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu, jedná se o žádanky typu "Poukaz na vyšetření/ošetření K". Klient na léčbu dochází min. 14 dnů. Poukaz K vypíše Váš ošetřující nebo odborný lékař.
- Zdravotní pojišťovna hradí jen omezený počet léčebných procedur, klient si část procedur doplácí z vlastních prostředků. Minimální výše doplatku je 6 300 Kč.
Předběžná rezervace termínu
Administrativní poplatek
- Klient není povinen rezervovat si konkrétní termín čerpání KLP. Smluvní lázeňské zařízení předvolá klienta nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt, po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny.
- Za rezervaci konkrétního termínu KLP hradí klient administrativní poplatek ve výši 1 300 Kč / os. (2025).
- Administrativní poplatek je nevratný.
- Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od data zaslání potvrzení rezervace konkrétního termínu.
- Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
- Není-li úhrada provedena v daném termínu, rezervace konkrétního termínu se automaticky zruší.
- Klient si může rezervovat termín čerpání KLP pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.